torsdag 10. januar 2013

Ettermiddagshimmel og salg

Med dette stemningsbildet, - tatt fra terrassen i firetiden i ettermiddag -, vil jeg ønske dere alle ett riktig godt nytt år.

Håper jeg greier å få frem noe av det nydelige fargespillet på himmelen, med rødfargene som også gjenspeiler seg i vannet i forkant.
 For tiden har vi nydelig vær her.
Sol, lite sne og rundt 0 grader C.

 

På Epla er det for tiden stort Januarsalg. Hver butikk kan legge ut fem
produkter, noe som gir ett rikt utvalg av alle typer håndarbeid.

                                                    
Dette er en av luene jeg har på salg i Eplabutikken min : Strikk & Slikt.
Luen er i str. ett år. Er strikket i Sisu fra Sandnes - og koster nå kr. 133,-






Dette er en av luene jeg har på det store Januarsalget på Epla. Luen er i str. 1 - 3 år.Strikket i Rauma Lamull - Ett tynt kardegarn som gir lette, myke plagg. Her lett tova.
Luen koster nå kr. 85,-

Velkommen til salget hos Strikk & Slikt, og Januarsalget på Epla :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar