mandag 23. april 2012

Barnekjole - fjord og fjell



             Etter å ha strikket luer , sokker og et par barnegensere til min Epla-butikk - fikk jeg lyst til lage "noe nytt". Så nå har jeg strikket en barnekjole str. 2år, og lagt den ut i butikken .
              Kjolen er strikket i pt5-garn.Et mykt og godt ullgarn ( superwash )
             Jeg synes faktisk den ble ganske søt - med blomster og hjerter. : ))
               Farge på kjolen er : rosa , hvitt og lys grått.





 
 Fjord og fjell

     Fikk lyst å dele med dere dette bildet som jeg tok på fredag.
      Desverre hadde jeg ikke med fotoapparat,så jeg måtte bruke mobilen. Greide da ikke helt å fange opp det fantastiske synet , men håper dere fornemmer litt av det : )

 Bildet er tatt mot Hjørundfjorden .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar